Tisdag

Jahapp, nu är det tisdag då :)
Veckorna går såå fort! ;O
Fast det är ju i-och-för-sej (har faktiskt ingen aning om hur man ska skriva!) bra xD

Imorrn är det onsdag och det betyder...
RIDNING!
+ att det är ju K3 :'D

Jag har haft så ont i armen ett tag nu, så jag trodde nästan att jag inte skulle kunna rida!
Jag började tänka på det ungefär i söndags, men jag tänkte att det säkert skulle bli bättre :)
Sen igår så hade jag ännu ondare!
Men idag när jag kom HEM från skolan så kändes det bättre (I skolan gjorde det fortfarande ont!) xD<3
Ja, jag kommer ta med mig kameran imorrn ;)<3
Så då kan jag ju fota lite :)
Men det är väl ganska mörkt så jag kommer väl nt ta så mkt ute bilder :(<3
Jaja hej då<3

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0