Söndag,11 oktober 2009...

Sorry att jag inte skrev igår men hann inte :/
Men det är väl det vanliga... Jag red, *vilken nyhet* men jag ska rida på onsdag igen :D

Idag var Jag,Jonte,Jossan,Jasmine och Mamma och Pappa på "nordiska musét" låter inte så kul va? Vissa kanske tycker det i dont now?! Iallafall så var på en "choklad utställning" låter redan roligare :P
Det var massa choklad och så, man fick köpa smaka och så :)
Men det var ju saker också!
Tex bröllops klänningar av choklad! Låter nt det coolt?
Det tycker jag iaf! Dom var fina, tänkte lägag upp några bilder från dagen :) <3


***




 Kön, den är längre än vad det ser ut! Och vi stod inte sist heller! xD


Haha, när vi stod i kön, Jasmine gör en liten rolig min mot kameran :P



Någons hund, som dom hade lämmnat utanför, på adnra sidan gatan.
Tyckte så synd om den, och var ju bara tvungen att ta kort :)<3



En till bild på hunden, men det gick inte att zooma mer på kameran och ville ju ha en lite närmare bild! :D
Nej jag står inte så nära, jag gick bara över gatan och zoomade :P<3






Ja ni ser ju själva :P<3


En bröllops klänning gjord av Choklad, lite är nog gjort av socker ^^ Det är nog klänning nummer 1...
 Kommer inte ihåg vad men det stod på en skylt (se bilden ovan!)



Samma klänning som den ovan, ser ni mössen i askungen? Haha dom är typ gjorda av socker :P



Tror det är klänning nummer 2 :D Sorry tog baar kort på underdelen :S <3


Klänning nummer 3 tror jag :)
En av mina favoriter :) <3


Detta borde vara klänning nummer fyra :)


Nu lämmnar vi klänningarna.



Jag, Jasmine och Jossan :P<3 Haha e en líten präst xD<3
Haha alla gjorde grimaser XD<3


Nej det är ingen riktig, man blev lite chokad när ,man gick  runt hörnet och kolalde in i ett litet rum (Det skulle föreställa förr i tiden. Men det var ju las runt och det var bara ett litet!)
Nu har vi såklart gått till den vanliga utställningen :D


Samma rum, fast den här var närmare glaset så jag behövde nt zooma så mkt :)<3


En liten spegel :P<3 xD<3




haha 2 stayer av barn, det var ngn som hade lagt pengar i flickans hand xD
Jonte och jag :P


Där nere är all choklad, vi gick upp några trappor för att kolal på vanliga musét och det var jättehögt! Det ser kortare ut än vad det é! :O

Det var väl för idag, ses<3


Kommentarer
Postat av: josephine

haha vi gifte oss ;)

2009-10-26 @ 15:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0