Lördag, ingen ridning :(

Ja som ni såg så är det lördag, som vanligt brukar jag rida men det gjorde jag inte nu!
:/
Men nu rider jag på onsdagar istället, har ju gått upp i K3 *Yippiie!* :P
Om jag inte hinner skriva då så kommer jag väl skriva nån annan dag :)<3

Jag red Mint<3 Han var lite pigg men det var roligt och skönt ^-^


*NOOOOOOOOOOOOO!* Msn har laggat!
Jag kan nt skriva Å,Ä eller Ö jag kan nt skriva alla tecken heller! :/
Tex som: *>:
!!!!!!!!!

Gud vad jobbigt! :/
Jag provade logag ut och så men nej det funkade nt :(
Har du något tips om hur jag ska göra?
KOMMENTERA! PLZ!<33

Men du kan ju alltid kommentera annars också ;)<3


Ny sak också ;P
Kanske ska göra en "animation" eller "gif" som det också kallas :)
Men här är den nya iaf<3


Puss och kram<3



Kommentarer
Postat av: Frida

Nej! Msn laggat...........

Guuud va kul att du kommit upp i K3 :D

RING MIG

2009-10-18 @ 17:37:55
URL: http://fridaemittnamn.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha Okei xD

Men nu funkar msn igen så du får logga in ngn gång :)<3

Haha aawwwh tack<3

2009-10-25 @ 18:41:31
URL: http://carrolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0