Höstlooooooooov!

Hejhej :)
Nu har jag inet bloggat på nästan en vecka! och därför så känner jag att jag måste börja blogag mer :P xD

I fredags var jag jättesjuk!
jag hade feber och typ allt möjligt, sedan har jag varit sjuk ända tills idag, har heller inte orkat skriva på grund av det :(
Ja nu är det måndag, jag är fortfarande liiite sjuk men jag tror jag blir frisk  tills imorrn!
Hoppas det iaf för på onsdag ska jag rida! (om det inte är ledigt? ;O)
Sen på torsdag så ska jag kanske leda på nån häst sak, fast det är inte på stallet :P

Ja som jag har skrivit innan så kanske jag inte hinner skriva ner så jag skriver på en annan dag :P
I onsdags så red jag Emerson, det var "utmanande" men kul eftersom att Emerson var så seg -.-' xD
Emerson älskar dig iaf<33

Sedan direkt efter ridningen så skulel jag och mama åka dit där jossan rider (asså typ medryttare eller nåt xD)
Jag och mamma och ngn annan tjej fixade med hö och gav hästarna mat, det var ganska börkt ute fast klockan vara var typ 6 - halv 7!
Det var roligt och jag tog några bilder :D
Sugen på att kolla? :D



Haha lilla Seppo :D
Det är på stallet där jag rider :)
Han är äldst på hela stallet! :P



Tror det är Riviera... :D
Söööt<3



Lilla Debbie<3
Love you<33 Lite mörk :/


Haha jag (8D) och Emerson<3 :P



En söt liten Islandshäst, inte på min ridskola! :O :P<3
Den jossan red tror jag :P<3'Det är såklart jag som har tagit bilderna ;)

Ja, jossan,hästen hon red, och en annan häst i bakrunden :P<3


Här är en liten minishettis! love it<333 | En shettis, den är ju liten, jämför den med den andra! XD
Såååååå liten! :P



Hahah lilla minizen<3 :P<3
Såååå söt!



En häst<3 :P


Hahah the little mini again<3



Awh<3 Gud vilken liiiten! :P<3
Gooooos! :P


Har 2 bilder till på den men dom är ju typ likadana :P<3

***
Ja det var bilder från i onsdags :P

Tycker det är lite ont om komentarer här!
Nej men det skulle avra kul med fler :)


Puzz och Kramizzar


Kommentarer
Postat av: josephine

vilka fina bilder syster ! <3

2009-10-26 @ 15:06:31
Postat av: Carro

Haha tack syster <3 ;P<3

OwO

2009-10-26 @ 15:27:14
URL: http://carrolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0