hello!

Hejsan<'3
Ja som ni fattar är jag inte direkt bäst på rubriker -.-'
Men men, hoppas ni står ut.

Har inte skrivit på länge även fast jag har försökt, men jag har inte hunnit med alla läxor och så :S
Spelade in Hans och Greta idag på engelskan, jag var häxan x)
Haha glömde bort replikerna lite på slutet :O
Men man får väl leva med det :S

I onsdags så red jag goldie! :)
Goldie är superskön att rida och är supersnäll! :P

Glömde tyvärr kameran :S
har inte gjort någonting speciellt i veckan annars.
Men i söndags såg jag "A christmas carol" den var superbra!
Rekomenderar den starkt! :D

ja inget speciellt annat:S

Fyller år om typ 19 dagar!!!!!

Vill ha en ny mobil :(
Min suuuuger!
Den är fett ful också ;O

jag vill ha en kamera också, en systemkamera men det komemr jag nt få :S
:(




Men jag fortsätter att kolla ;)<333


hare bra :)


Kommentarer
Postat av: Friffe

Grattis i förskott!

2009-12-07 @ 21:16:12
URL: http://friffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0