ShaSha det är...Onsdaaah!!!

Yeeey! Fyller år idaaah!!! (a)
Hah ae väl kul men lite pinsamt när alla sjunger hela tiden  ;) haha, fast det är ju skönt att nån bryr sig iaf <3
Tack för det <3
Jo jag har ju inte skrivit på länge eftersom att det har varit datorkrash!
Men då undrar du säkert
"Men hur och varför skriver hon nu då? :O "
Jo det ska jag förklara! :D
Jag har fått en dator!!! :''''''D (haha x) )
Och nu inte en som jag delar med jonte -.-'
Utan en egen!!!
Superskönt om ni frågar mej ;) :D

Jag orkar "tyvärr" ( Ingen kanske bryr sig iaf? C: ) inte skriva allt som har hänt eftersom att det har gått flera veckor :O
Men jag kommer skriva från idag och sen kommer ju det komma framöver X)

Jo vi börjar väl med dagen :P

Jo det var många som grattade, tack för det <3
Och sedan sjöng klassen (riktigt pinsamt! x) ) och sedan sjöng mina kompisar :O
Haha x) Tack<3 Love yaa<3

Och sedan efter skolan så red jag, vad nytt -.-'
Jag red Emerson<3
Emerson är ganska seg :S Men Emerson var jätteduktig!! <'333
Vi hade markarbete, nästa gång ska vi hoppa :> Det är sista lektionen på terminen! :O

Iaf måste dra!
Bye!





Ps: Har fortfarande typ iget på datan förutom spel,msn och internet :¨¨¨(  :Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0