Jul imorrn!!!!!!!!!!!! :O

Oh shit! Jul imorrn! :O
Haha, tycker det har gått sjukt fort! Ô.ô

Jaao, jag har väl inte gjort så mkt..
Softat lite, leka lite med Asse Basse ;)
Varit lite med kompisar <3

Såg Avatar i Söndags!
Asså den där nya " James Cameron's Avatar"
Dom blåa ni vet? x)
Haha Jaao jag skrev nog när jag fyllde år? Det var ett tag sen!!!! x)
Haha fick lite spel,ridkläder m.m :D
EN DATOR! Men det har jag skrivit om, vad jag kommer ihåg? <3

Ja egentligen ska jah städa rummet nu, men pallar nt x)
Gör det efter jag har suttit vid datan :P
Har inte varit någon ridning nu på ridlovet! :O
Känns konstigt, Men jag har varit ute och haft snöbolls-krig! XD

Men iaf, Jul imorrn...
Venne om jag kommer sitta vid datan då!?!
Kanske typ 5 min.. På morgonen? x)


Här får ni en Julklapp!
(Den 100% gjord av mig ^^ Inte sådär skitsnygg men..)



Kommentera gärna bloggen och varför inte bilden/min present ;)

Haha inte en riktig present men en bild på en x) Det är tanken som räknas ;]




Ha det BÄST! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0